Welcome

Hej!
Welcome to my new blog .
Tänkte dela med mig om hur mitt liv ser ut , händer mycket i det och kan vara intressant o följa, men mest för att jag vill kunna gå tillbaka och se hur mitt liv förändras .
Enough about that.
Jag heter Felippa, är 19 år och har en stadigt och lyckligt förhållande med en man som heter Johan, just nu är jag bosatt i Gnesta och arbetar som veterinär assistent som jag trivs rätt bra med .
Har en podenco canario (hund) som heter Haize och en fin häst som heter pesha .
Mina två bästa vänner bor 30 m och 200m ifrån mig . Natalie och Felicia
Vi bor på landet och därav har ett stall där 4 andra hästar som är inackorderade . Här kommer lite bilder så ni får en bättre uppfattning !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0