when you stop fighting, you stop living. so.. find your fight. then fight like hell 'til your battle has won.

Jag ska kämpa, för mig själv. Jag tänker förändra hur jag har varit mot andra. Det är jag som är det viktigaste i mitt liv. Jag ska börja ta mig själv främst. Jag ska stå för den jag är. Ingen ska kunna få mig att bli osäker på migsjälv. Om inte jag mår bra, är inget bra. Varför ska man bli kallad egoist när det är en själv som är hela sin värd? Jag är jag och jag tänker inte ändra mig för att någon inte är nöjd. Från och med nu är jag den jag är och om inte ni är nöjda med det så hallå, det finns 90 000 andra i Södertälje som kan göra er nöjda.

Why do relationships have to be so hard? ......'cause the only thing harder is being alone

Jag klarar inte av det längre. Du vet inte hur jag mår,hur jag känner, eller jo det kanske du gör, men du verkar inte bry dig. Jag tänker inte ta din skit längre, jag tänker inte bli behandlad såhär. Jag är bättre än så. Vad ska jag göra för att göra dig stolt? Måste jag behöva förändra hela mig för att ha kvar dig? Jag har gjort allt verkligen allt som står i min makt för att just passa dig, men om inte det funkar, vad ska jag göra då? Ska jag behöva förändra mig till någonannan ? Du kan inte göra så mot mig. Du kan inte få mig och må skit vvarje dag, det är inte rätt. Jag vill inte ha det såhär längre, jag säger stopp. Det funkar inte såhär. Jag tänker inte ha det såhär längre.

En kväll som spårade ut.

Ja jag kan ju börja med att säga att kvällen verkligen var lyckad. Det var så underbart kul. Det slutade med att jag JOHAN och mikkis delade dubbelsäng, allt kan häda liksom, snart ska jag börja kila mot bussen till stan för att träffa olivia, senare ska jag och johan med några andra. troligtvis olivia och jocke ;)

I love u

Jag är kissnödig, hihi. Sitter här med Mikkis och väntar på brudarna som snart kommer! Snackar lite med Bergmannen på facebook också. Har suttit och kollat på massa youtube klipp. Mitt öra börjar bli infekterat. Dunkar i hela örat och gör ont, fml. Saknar mig johan också:(

Why do relationships have to be so hard? ......'cause the only thing harder is being alone

Godmorgon. Kunde inte sova igår, somnade väl runt 4 halv 5, inte bra alls, och frutom det så vaknade jag självklart inte av migg alarm så ja, jag försov mig, och när det är såhär typ en timme kva tills jag slutar tycker jag inte det är någon idé att åka dit. Ikväll kommer bli grymt. Mina brudar kommer och vi ska ha så sjukt kul! Ska ner med mamma på stan en stund och trääffa mikkis, shoppa lite och äta, sen blir det att städa och fixa oss! awsome! ,

Så sjukt skön brud asså!


Ta mig som jag är annars är det inte mig ni vill ha

Jag är så trött på allt just nu, folk ska alltid klaga på mig, vad gör jag för fel hela tiden? Såfort jag inte gör något som passar er så klagar ni, vad är ert problem? Jag är så sjukt trött på att ni aldrig kan vara nöjda, vara stolta eller älska mig för den jag är. jag gör alltid så gott jag kan, mitt bästa. Det bryr ni er inte om. Ni ska alltid ge mig dumma kommentarer om allt jag gör,allt jag är. Kan ni inte bara stötta mig? Kan ni inte säga något när jag gör något bra? Det ska alltid vara så negativt och deppigt, jag vill kunna må bra för en gång skull, jag vill kunna vara stolt över mig själv nån jädra gång. Men nej, bara för att ni ska få som ni vill. Jag är ingen jävla robot som är installerad på att göra allt rätt, jag är inte mer än mänsklig. Lär DIG det.

Vänskap är en själv som äger rum i två kroppar


Den vackraste stunden i livet var den när du kom

Go´dag! eller ska man kalla det kväll? mörkt är det iaf. Mikkis åkte just från mig och snart kommer lilla bebisen och ska lämna lite saker hos mig, mysigt. Han är ju bara omöjlig, man kan inte ens gå upp ur sängen om man inte kämpar för det, bokstavligen! Var hemma hos mamma ett tag idag, åt pizza och kollade på polisskolan, väldigt roligt :)
Nu sitter jag och pappa framför teven och kollar på handboll. Vissa mer spända och intresserade än andra!

Gå inte på stigen där andra har gått, gå din egna väg och lämna spår

Hejsan alla läsare, jag har inte mått så bra på sistonde, Mina magsår är tillbaka, har nästan tappat rösten och haft riktigt ont i min navelpercing! Jag blir så trött på människor som jobbar för en sak men gör nått annat, jag menar man tar betalt för att vara bra på en sak men egentligen är man inte bra? då tycker inte jag direkt att man borde få jobba i det yrket, tycker inte ni det?

Used to always think I was bullet proof But you got an AK and you're blowing through

Nu är jag hemma, känns som en evighet.Var ute på almnäs och sladdade lite med massor med folk från Järna,nykvarn,Gnesta och Södertälje tror jag .Det är snart dags att ktypa ner under täcket och sussa lite!
.
.
Jag vet inte vart jag har dig, det måste få ett slut, jag är så orilig att förlora dig, min värld skulle gå under. Jag älskar dig babe, men det räcker inte. Jag tror på oss, jag är kär i dig, riktigt kär. Jag ger dig allt jag har. Ta mig för den jag är annars är det inte mig du vill ha, är det inte så?

Freedom comes when you learn to let go

Hejsan! Nu sitter jag och väntar in Jenna som ska komma hit och sova över, ska bli kul. Vi ska nog inte göra något speciellt bara umgås och mysa! Idag är jag så sjukt seg, det måste nog bero på vädret, det är hemskt!vill ha sommar nu!

Människan är ingen växt


Vi har alltid val. Sova fem minuter extra eller gå upp, gå till skolan eller stanna hemma, vad man ska ha för kläder, vilken väg man ska gå osv. Men tänk om ett sådant litet fel val kunde leda till döden? Gå över vägen och bli överkörd,krocka ramla ner för trappor eller bara få en hård smäll i huvudet? Det kan hända när som helst. Tänk om jag dör imorgon. Vad skulle jag ångra, vad skulle jag vilja säga, vad skulle jag vilja uppleva, vad skulle jag vilja förändra innan jag dog?

.

Lita inte på någon, utom dig själv, den ända du inte kan förlora

RSS 2.0