Hon hade inte valt honom över alla andra. Sanningen var att hon inte ens hade tänkt på någon annan.

Jag är glad, ja riktigt glad. Min dröm går i uppfyllelse. Jag ska få en häst. a ni fatta det? Jag lilla jag. Det trodde ni inte va? Min egna lilla häst . Anyway. Ligger hos mamma och kan inte sova, konstigt va? nej , inte när man haft den käraste älskade människan berevid sig under  10 månader, allt känns så tomt nu. . 

Inget du sa, var nån'ting bra Inget du var, ville jag ha

 
Vad gör man när slutet har kommit? Man kan inte återvända, gjort är gjort, sagt är sagt. Inga mer lögner, inga mer ursäkter. Inga mer mysiga stunder, inga mer skapta minnen. Allt kommer och går. Det är så det är. Vad gör man? Skrattar eller gråter? Jag gör nog både och. Det finns inget svar på hur det kommer vara och bli. Det är upp till varje människa. vissa tar det hårt, vissa går bara vidare. Jag är nog en sån människa som tar det hårt dom första dagarna men vänjer sig och går vidare. 

RSS 2.0