Du är min sol när regnet är borta

Mikkis, Hur ska jag förklara? Du är den underbaraste människa jag någonsin träffat. Det är sjukt hur du kan få mig att må bra på bara en mening du säger. Du är den jag vänder mig till oavsätt hur jag mår. Jag ville bara säga att det inte finns någon som dig , du är min sol som gör dagarna underbara <3

When music turns to feelings


Jag har bytt lås på hjärtats alla dörrar
Sagt upp ditt hyreskontrakt
Och talat om för alla mina vänner
Att sista kortet är lagt

går du omkring och tror jag är förtvivlad
Och bara tänker på dig?
Och ångrar mig, hah, det kan du glömma
Om du vill veta om jag har slutat drömma
Och sover lugnt i min säng
Oh, jag önskar du var här nu så att du kunde se
Jag överlever utan dig

Jag kan klara mig själv, kan gå ut varje kväll
Komma hem när jag vill
Se en skräckfilm och sen kan jag somna igen
Utan dig tätt intill
Har min tidning ifred och en säng som är bred
Så bättre kan ingenting va'
Jag har allt jag vill ha
Som jag sa, när du ringde idag
Oh, jag ljuger så bra

Perfekt

Den kändes så perfekt, allt ihop, det kändes som det var du och jag ,inga problem, inga andra. just den stunden mådde jag bra. jag ville ha dina armar runt mig  och aldrig ta bort dom. För allt kändes så perfekt

Omplacering

Pga tidsbrist måste jag omplacera mina kära dammråttor. Kan hämtas GRATIS men du får själv fånga dom
Dom är stillsamma och lugna och orsakar inte så mycket bråk, ligger mest i hörnen, och är förtjusta i golvvärme.
De är alla grå, men i olika nyanser. De är könsmogna, översexuella och har en tendens att föröka sig i rasande fart...

The man who never makes a mistake always takes orders from one who does.

Att tiden går så sjukt snabbt, kommer ihåg förra årets Alla hjärtansdag. Då var jag olyckligt kär, det året var inte ett bra år för mig. Det är en sak jag är säker på. Det här året kommer bli bra, det har jag en känsla av. Om nu det stämmer att vi dör 2012 så fine, det finns inget man kan göra åt det, bara ta dagen som den kommer och hoppas på det bästa! Varför ska man oroa sig över något man själv inte kan ändra på?

Jag har en känsla av att Alla hjärtans dag kommer bli en bra dag

Det är så konstigt allt dethär, Det känns bara så bra men ändå inte. Jag är så stolt över mig själv. Jag tog ett beslut och håller fast vid det. Det finn inget du kan göra och säga för att få mig att ändra mig. Du kommer alltid vara den person du är nu för mig. Jag kommer inte lita på dig igen. Jag är så lättad, för jag vet. Att jag kommer klara mig bättre än någonsin utan dig.

Hans samvete var rent. Han använde det aldrig.

Att det ens är tillåtet att det finns sånna killar som dig. Du äcklar mig. Jag är så sjukt trött på dina ursäkter,lögnersvek och ja, hela dig! Du har fått mig må så dåligt, Du är orsaken till alla mina tårar. Jag förtjänar inte att bli behandlad såhär, jag är värd mycket mer. Allt jag gjort för dig, jag har alltid stått vid din sida, men du vände dig bort. Jag älskade dig som jag aldrig älskat någon annan. Jag tog dig före mig själv. du VAR speciell, men det visade sig att du inte var ett dugg annorlunda, du är värre. Jag vill tacka dig, så sjukt mycket. Du har fått mig bli självständig, du har fått mig att inse vilka idioter det finns där ute. Jag har blivit en starkare person. Jag har tagit så mycket skit från dig och jag är trött å det. JAg tänker gå vidare, jag tänker kämpa för migsjälv, jag tänker finnas för dom som har funnits för mig. Dom människorna är värda mig, det är dom jag kommer lägga all min energi på. Du är den sista personen på planeten jag skulle hjälpa.
Jag är kär i den killen jag vill att du ska vara, Jag hatar killen du är.

Alla djur, utom människan, vet mycket väl att livets huvudsakliga mening är att njuta av det

Nu ska jag börja blogga igen, känns som att jag har så mycket ino mig som jag måste få skriva om. När jag är ledsen skriver jag, när jag är besviken skriver jag, när jag är riktigt glad skriver jag så ja, jag skriver på vilket humör jag än är på. Jag tänker inte skriva om hur trött jag är på skolan, vad jag har gjort idag och sånt skit. Jag skriver om mina känslor. punkt slut!

RSS 2.0