Samhället nu för tiden

Alltid lika kul när Fittlulle kommer hit o är helt packad, Kan någon komma och rädda mig och Jonas? Jag undrar när svenska ungdommar fattar att livet dom lever inte är okej!!!! (a)

Glöm inte bort att du är värdelös och illa omtyckt för den du är

Hello folket!
Nu sitter jag här med en stor klump i magen, bokstavligttalat. vad ska jag göra? Nejmen man är ju inte riktigt sig själv just nu. Nathalie står o pratar med någon pundare i telefonen. Väntar på älsklingen som ska komma ikväll hoppas jag, Det är så sjut hur man kan sakna någon man träffat för 3 timmar sen.
Kär? JA

She hadn't chosen him over all the others. The truth was that she hadn't even thought about anyone else.

Hur kan man bara glömma någon? Hur kan man bara ge upp? Jag tänker inte ge upp. Jag tänker kämpa för det jag byggt upp. Jag tänker kämpa för oss. Jag känner dig ut och innantill. JAg vet exakt hur du fungerar,det accepterar jag, men inte vad du gör. Jag ger inte upp. Jag kommer ihåg allt du sagt till mig, allt du gjort för mig, ska jag bara låta dig gå? Ska jag baara sitta här och vänta på att må bättre. "Man släpper taget om dom man älskar för att man är stark" Men jag är starkare. Jag klarar det här.

If you had one shot, one opportunity, to seize everything you ever wanted, one moment, would you capture it, or just let it slip?

Äntligen är jag klar, Har lagat mat till Johan, jocke och pappa. Dom älskade maten. Sitter nu i soffan med pappa efter två timmars jobb i köket, jag  kan inte fatta att människor orkar laga mat och diska varje dag! Jag fick till och med en kram av pappa för att jag hade gjort ording köket efter mig. Känner mig riktigt stolt. Nu är jag riktigt trött och ska ta en liten tupplur i soffan, någon som börjar bli lat? man vet aldrig!

.

I am good, but not an angel. I do sin, but I am not the devil. I am pretty, but not beautiful. I have friends, but I am not the peacemaker. I am just a small girl in a big world trying to find someone to love.

.

I am good, but not an angel. I do sin, but I am not the devil. I am pretty, but not beautiful. I have friends, but I am not the peacemaker. I am just a small girl in a big world trying to find someone to love.

A wise girl kisses but doesn't love, listens but doesnt believe, and leaves before she is left.

Det är Så sjukt fint väder ute! Jag känner på mig att snön inte kommer tillbaka iår. Det hoppasjag på. Jag måste springa ner och öppna porten till Bruttan som står där och väntar, eller man kanske ska vänta fem minuter, frisk luft skadar aldrig!

Sometimes it last in love but sometimes it hurt insted

Hejsan alla kära läsare. Det var väldigt länge sen jag bloggade, Don´t ask me why. Anyway. Isag smäller det. Jag och Nathalie ska dra till stan snart, Han ligger i min sääng och sover så man får väl vänta tills han vaknar. Vid tvåtiden får man ränka med, eller så hoppar jag bara lite på honom. Kan tyvärr inte länga in några bilder just idag,Usb kabeln är spårlöst försvunnen eller ligger den bara under alla mina kläder? Weird

I learned to play on the safe side So I don't get hurt

I lose my way
And it's not too long before you point it out
I cannot cry
Because I know that's weakness in your eyes
I'm forced to fake, a smile, a laugh
Every day of my life
My heart can't possibly break
When it wasn't even whole to start with

RSS 2.0