bästa

Kollar på vampire suck! så himla sköön!!!!

Scream

Har suttit med mamma,Felicia och Daniel och knarkat scream...
det finns ju tyvärr bara 3 filmer och i trean fattar man att det inte kommer en fyra :(
man blir verkligen skrämd och shockad när man får se vem mördaren är och vart den är
... scary... sen var de några tillfällen när jag blev skit skrajj! jag gav ifrån mig nått konstigt ljud, stöörd aja
trean var iaf bäst :)
värd att se
ikväll ska vi kolla på vampire sucks ... är den bra?

sunrise

ligger här i min syrras rum och har jätte tråkigt...
Daniel har precis hjälpt mig med läxan och snart ska vi ner till affären och köpa godis :D
kanske borde ha en roligare blogg och skriva om roligare saker? haha jaja
här kommer en bild på mig... enjoy... or not...

måndag studiedag

HEEEEJ!
studiedag jippieyey!
haha vaknade typ nyss :O
Daniel ska hjälpa mig med spanska brevet så jaaa.... ska inte göra något speciellt förutom att jag ska gå ner och handla halstabletter.... har jätte ont men de skiter jag i för imorgon ska jag till skolan :D
jätte roligt inlägg jag vet men är inte så pigg på att skriva ska kolla på desperata hemmafruar så see you ;)

scream

bööh!
har precis kollat på SCREAM  1 och 2 !!!! ska snart sätta mig ner med älskade mamma,Felicia,Daniel och mormor
vi ses senare puss :*

sööndag

Hej bloggen :)
fick lite damp i förra inlägget haha!
Idag är det söndag....studiedag imorgon! skönt! har precis gjort klart argumenterade texten och nu ska jag hoppa in i duschen!Efter det så ska jag vara med familjen... Felix och Felicias pojkvänn! så de ska bli kul:)
lägger in en bild senare om jag orkar :) puss :*

freeedag

HEJ!
hur är det?
jag mår brajag skippade ridningen eftersom jag missade bussen så jag drog hem... mina fötter är is om ni ville veta? :)
haha ett roligare inlägg kmmer när jag har tid för nu ska jag umgås med familjen puss :*

torsdag snart fredag

TJO!
vaknade för sent så kom till skolan vid lunchen...
åkte till mormor och hjälpte henne och nu sitter jag ochj väntar på att saffransbullarna ska bli klara!
hörs senare!! puss


typ 100 frågor om mig själv!

Lovar du att vara ärlig? Absolut
Du heter:
Felippa
Smeknamn: Felle,felli 
Låt som när du är ledsen sörjer till? because of you
Beroende av: internet och mobilen
Vem behöver du mest just nu: Ida
Vad tror folk om dig? Olika...människor idag är så störda o ro på rykten
Stämmer det? Nej det gör det inte, men folk har inget liv, så dom får tro vad dom vill.
Vad får du oftast komplimanger för? Hmm mitt hår,kroppen tror ja
Brukar du skratta för dig själv? Ja allt för ofta tyvärr, jag tycker jag är skit rolig ibland.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Hej vad gör du?
Var bor du? Södertälje
Trivs du där: Jag trivs så himla bra här
Sprit, cider, vin eller öl: Öl och cider
Brukar du bli för full: dricker inte
Vad har du för mobil operatör: comviq
Är du allergisk i mot något: Nej men mot någon ;) 
Har du haft sex idag: Nej 
Nästa mål i ditt liv: göra klart proven haaha
Hur svarar du i mobilen: hallå
Vem ringde du senast? Det var mamma
Antal timmar sömn inatt: 6
Sov du ensam: ja
Tycker du om din pappa: störd fråga
Brukar du komma i tid: oftast inte
När mår du bra: När jag är med min familj och vänner
När blev du fotad senast: Jag tog bilder på mig själv idag;) ego som jag är
Hur känner du dig nu: Trött
Vanligaste färg på dina kläder: Alla färger, men mest svart.
Är du smart: Jag tror jag inte är det, men jag vet jag är smart.
Var du aktiv i skolan: klart
Vad saknar du: sommaren
Hade du en bra kväll igår: Den var väl som alla andra kvällar 
Favorit dryck på morgonen: te
Rakar du benen: aldrig ....klart jag gör
När brukar du oftast gå och lägga dig: Vid halv 12
Är du blyg? Ja ibland
Sysslar du med någon idrott: typ ridning
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Kärlek vad är det? Finns bara lustar
Är du bortskämd: Nej det är jag inte, men är bortskämd på det visset att jag har föräldrar som ställer upp.
Vad gör du i morgon: skola o möte
Vad är det värsta du vet? Att vänta...falska typer
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Jadu
Vad behöver du just nu? Ny mobil
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Ingen, det är bara en kändis.
Vad längtar du till? att skolan och vinern ska ta slot
Har du bra vänner och äkta vänskap? Nja både ja och nej
Vad är det finaste du fått? livet?
En speciell dag du minns: Sålde kakor med Isabel... minnen de asså
Hur gammal är du: 14
Tycker du om någon just nu: både ja o nej
Om fem månader: Då lever jag livet med sol och bad
Du samlar på: kolhydrater...
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: olika men mest ida antar jag? 
Vilken tid gick du upp idag: 7
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: ja
Vad ska du göra ikväll: Jag ska lägga mig tidigt
Är det okej att gråta: Ja det tycker jag, det är gulligt att gråta
När grät du senast: en tim sedan
Vad skulle du göra om du vann en miljon: åka utomlands
Bär du glasögon eller linser: inten nu
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej 
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Aldrig?
Har du piercing: Nej verkligen inte
Vill du gifta dig: Nej det vill jag inte, nångång i framtiden
Vill du ha barn: ja
Solar du ofta: nja
Är du bra på att laga mat: Jag är fruktansvärt bra på laga mat, en stjärna i köket.
Gillar du att dansa: Nej jag älskar det.
Är du flygrädd: usch
Vad dricker du helst när du är törstig: kallt vatten eller iskall cola
Vilken är din favoritglass: tuttifrutti
Tror du på ett liv efter döden: Ja det gör jag. 
Tycker du om sushi: spyr
Vad äter du helst när du ser på film: Allt som går, och är gott
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej :(
Har du tandläkarskräck: ja
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Nattmänniska
Vilken ögonfärg har du: gröna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Många gånger
Biter du på naglarna: nja
Röker du: nejj
Hur ofta tränar/motionerar du: jag är för lat
Senaste låt du hörde: only girl 
Vad gör du på helgerna: umgås med familjen,vänner eller hyr film

trodde du var bättre än så

tjena !
kom hem vid 3 efter en jobbig dag i skolan.
Kom hem och ssomna och nu  ligger jag och kollar på lite program!
Jag ska färg mitt hår ! vet dock inte än vilken färg men de ska bli kul ;)
och tro mig haha jag vågar svara på frågor.... vilken sjuk kommentar!
puss

onsdag bajs

Godmorgon!
Jag kommer inte svara på frågestunden eftersom att frågorna inte var så roliga... haha men mina närmaste vänner vet ju allt så ni behöver ju inte veta allt ;)
Ja iaf vaknade för typ en kvart sen och ska dra om en halvtimme... suck!
så får väl skriva ett litet inlägg!
aja idag ska jag till skolan och plugga...
efter ska jag ner på stan och bajsa :)
haha hejdå
så här sen man ut.. lite mobbat men hejdå :'*

goodnight

Nu ska vi gå och lägga oss efter att ha kollar på hipp hipp hora och Linas kvällsbok!
båda killarna är så ******* snygga!
jag är kär.... hihi
aja imorgon ska vi gå upp typ 8 för att sola på solarium! länge sen de va:O aja vi
ses imorgon :D
pusspuss :*

BEST CRY EVER


tänkte ha en liten frågestund :D

fråga vad ni vill så svarar jag så gott jak kan imorgon eller på måndag :d
vissa frågor svarar jag inte på som ni kanske kommer ställa.
nu kör vi!

Nu med Jenna S till stan!

Nu ska jag på stan med snyggingen jag ska ta hål i örat som jag gjorde förut men den växte igen på boda borg när cecci inte våga stopa in den igen... haha :D
så nu drar vi till stan coh raggar!haha nej men
puss :*
bildbomb

Dagens låt


LÖÖÖRDAAAG

Nejmen godmorgon!
vaknade nyss . igår kunde jag inte få somna av min hilma hjärna... har ni inte fått typ ryck när ni håller på o somna? typ att man ramlar ner från ett stup och sen får ett ryck och vaknar? jag fick så ¤ GÅNGER! LÅT MIG SOVA LIXOM!
Idag ska Marre sova hos mig! jippie, hon kommer till mig vid 2,3 tror jag :) vi ska ner på stan och shoppa sen ska vi vara med några andra :D
men nu ska jag duscha sp jag hör av mig senare :D
puss

How wonderful life is while you're in the world

du är så himla falsk att de finns inte!
man undrar ju när du tänker sluta!

Cirkus möller! SEAN BABAN

asså jag dör!!!!!
Seanbanan
.
.
"mina damer på mina herrar,mina präster på mina barn" AHHAHA DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR

kommentera

Ska färga håret men har ingen aning om vilken färg lite hjälp? RÖSTA på bildens numer:)
bild nr 1
bild nr 2
bild nr 3
bild nr 4
bild nr5
bild nr 6
bild nr 7

harlequin

Sitter och kollar på
såå sjukt bra ! rekomenderas ;)

freeeeDAG elikamed HEEELG

Hej på er alla!
Idag var det skolan sen RIDA! fick den jag ville ha haha!
Maverick har den bästa galoppen EVER!
GILLA
Ikväll ska jag bjuda över någon som vill ha mysigt med mig ;)
haha vi får väl se vem de blir,
aja mer bilder kommer :D
can´t touch me!

you can´t have me.not my body and sure as hell not my heart!

ska färga mitt hår i helgen!
sen ska jag på fest och ha skit kul!
Ska nog sova nu så de får bli en bajsbild :)

only girl


fake

blir så trött på vissa människor som är så himla omogna och töntiga! väx upp.
de ordet som passar dig bäst är HYCKLARE!

Lär dig av andras misstag. Du kan inte leva tillräckligt länge för att göra alla själv.

Hej !
skola idag då -.-
Efter skolan kom jag hem och inte har gjort något så ska väl börja plugga snart? så roligt liv har jag just nu!
vad har ni gjort i  veckan?
haha epic fail....

"You can not change the past, but you can create the future."


saknar!

Asså kolla mitt hår efter jag klippte mig känns de så himla kort! tror hon tog typ 10 cm? nej men de känns så :( snyft!

mååndaag

Hej de var länge sen jag blogga men nu ska jag börja igen!
Vaknade vid sju och börja DISKA?! vart fick ja de ifrån ... men sen klädde jag på mig o sminkade mig och så sen så fick jag världens magknip och de släpper inte så jag får nog vara hemma idag... eller jag är hemma !
bilder på familjent!

Good morning

Godmorgon ska man väl säga?
Vakna vid sju och duscha till typ halv?!
iaf nu sitter jag här och kom på att vi har prov idag och jag har inte häftet som jag ska plugga på hemma... de suger.
menmen nu blir de spanska men jag ska nog skippa spanskan så de blir en liten sovmorgon ;)vi får se hur jag gör... men puss på skinkan som Mirna alltid säger haaha:)

PH

Snart blir de PH!!


Nov. 11, 2010

Hejsan allesamman !
Sitter hemma kom precis hem från skolan och har precis ätit... sitter här och kollar på AFV ,
Ida ska jag inte göra något bara vara hemma :)
det är iskallt ute :O hallå de är november...


aja de blir en gammal bild idag så nöjj er :) ses senare puss :*




the way you move it

Hej har tagit en liten blogg paus och hoppas komma igång igen...
har varken tid eller ork men ska försöka:)

snöstorm here it go.

haha idag har jag vart i skolan och inte gjort nått speciellt har haft idrott o så :)
ses lite senare puss :*


lite ego bilder

ni vill inte se mig just nu så ni får lite bilder från sommras :) :)

dåligt bloggande

Tjena. har inte bloggat eftersom jag inte har orkat. det har hänt ganska mycket men men :)
har ju varit hos mina kusiner sen har jag varit med min bror :) igår sov jag hos talita och hade typ tjejkväll... berättade ALLT för henne , hon är en bra lyssnare :)
vet inte vad jag ska skriva här, Ikväll ska jag till Rani och kolla på skräckfilm ;) jätte mysigt!
jag skriver väl senare... juste har börjat kolla på paredise hotel!
.
.
.
. EMANUEL SÅ HIMLA SNYGG!!!

kussar

hej bloggen! sitter här os kusinerna med Kevin världens bästa barn!
bloggar senare puss!

efterlyst

kollar på efterlyst gilla!!!

palla :)

sluta kolla in min blogg då om det är "helt rätt" då... har inte tvingat dig o kollat!

droppen

hittar inte min mobil vet inte vad jag ska göra :O
den är helt försvunnen! mystiskt...'

ska sluta blogga iaf :) ni verkar ju inte direkt bry er... nej men :D

dont play hard

you cant always get what you want but if you try ...you get what you need :)

everybody want but nobody gives.

learn from your misstakes ,

dont regret what you did, regret what you did´nt do

stop dream it and be it

A word’s just word ‘Til you mean what you say and love isn’t love ‘Til you give it away” ? :D


tycks?

så ser man ut

så här ser jag ut just nu ... ingen kommentar!




spelnördar

som sagt... spelnördar!!!!





måndag !

TJa! nu sitter jag här ! dagen har gått ut på att köra wii (mariocart) med familjen! super kul jag vinner när inte simon är med!
Imorgon ska jag till Min farbror o mina kusiner ska sova där så de ser jag verkligen fram emot!
Nu sitter jag  med två spel nördar som deras liv bara går ut på att spela något b-spel...
har varit förkyld i en vecka nu... hoppas de går över imorgon! :D


ps: min hund sitter här och krafsar på mig så jag borde nu ge henne uppmärksamhet!

de jag saknar är våra minnen

RSS 2.0