äckling!

SKORPAN MIN ÄLLSKLING!
har följt henne i hela hennes liv ;)  i nio år... hon har varit min sålänge jag minns!

Min syster... kommer alltid vara vid din sida!

Felicia Flemström.. vi har gått igenom mycket tillsammans. Vi bråkar,skrattar,gråter,dampar,skriker och är lyckliga tillsammans jag vet inte vad jag skulle gjort utan dig ! vi säger dumma sakaer till varandra hela tiden men vi båda vet att vi inte menar de! för vi älskar varandra! vi har både hastunder då vi verkligen htar varandra... de kallas syskonkärlek,och de har vi rätt ofta me när vi VÄL är sams haha så har vi alltid kul!
Jag älskar dig min cpsyster:)

dagen efter.

Tjena!
sitter här och har fixat mig lite... min syster åkte precis till borås så jag är här med simon och min bror... töntarna!
haha men idag ska jag inte göra något speciellt . skulle till den Moa men jag orkar verkligen inte åka någonstans!
aja idag kommer några bilder senare...

bilder!

nu sitter Jag här med min kui simon och nu kommer sjuukt många flumm bilder! hope you like it... who cares? ;)
'

trettionde oktober

Vaknade precis och har tänkt på en sak.

Jag vet inte om jag orkar blogga mer... bloggen känns så tråkig och man får inte nått ut av de?
så vi får väl se hur jag gör...
.
.
.
anyway.... Idag fyller jag år... klockan 11:11 är inte det ganska coolt? haha :D

tack så jätte mycket för alla kommentarer på fb :)

pusspåer!

svenska folket vad är de med er?

ÅÅÅÅÅH DANiEL ÅKTE UR ISTÄLLET FÖR GEIR???? SERIÖST??? vad tänker man med? han är ju för sjutton 40 !!!!
visst är han bra men???





den snyggaste efter andreas :)

får väl gå och lägga mig innan jag dödar någon...

om en dag!!!

hej allesammans !
har fått rekord på besökare ;) keep going ;)
idag var jag äntligen i skolan sen red jag ! nu sitter jag hemma och kollar på idol!!
GO ANDREAS!
är det någon som vill göra nått i helgen med mig? :) hör av dig! puss

om två dagar!

om två dagar blir jag en äkta fjortiz! haaha aldrig :) nej för om två dagar väger jag 4ton :) ett ton mer för vsrje år.
haha :)


I think I'm the luckiest girl

I don't care what people say
The rush is worth the price I pay
I get so high when you're with me
But crash and crave you when you are away
What you've got boy is hard to find
Think about it all about it all the time
I'm all strung up my heart is fried
I just cant get you off my mind

Okej då kan jag säga mina åsikter.

Du har inte ett skit o säga... de är inte jag som bara umgås med 96or och är töntig? de är två år mellan oss men ändå vill du vara vmf? ni som inte vet vad de är (vänner med förmåner) det är inte jag som skriver "göra mig sällskap i solarium imorgon?" eller "kom hem till mig är ensam hemma,vi kan mysa o sånt" jag har sagt till dig 10 ggr att jag inte vill! så du ska inte komma och säga att jag är mobbad när du inte ens har några kompisar i din egen ålder! jag fick väl med allt Robert?

the killers

Godmorgon!
vaknade nyss med värdens hostatack. kul att va förkyld resten av veckan :(
börjar få öroninflammation också... inte kul, IGÅR! kollade jag på världens bästa film...
THE KILLERS! haha jag dog av garv hennes mamma är så himla skön! ja iaf jag är hemma från skolan med min syster . min mamma kommer snart hem! har saknat henne :(

I´m the best of the best

ibland älskar jag bah mig själv!!¨

GOT JAH!


Liz om Igår kväll...:

Sjukt kul var det :D
Förresten tack för igår :D<3

IP: 217.209.200.65

.
.
.
.

Okänd om svar på taal!:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA MOBBAD XD GÅR PÅ VEGE MED 97:ER VRF? FÖR DU INTE HAR KOMPISAR HAHAHAHAHAHAHAHA

IP: 217.209.200.65

.

.

.

Tror du att du kommer undan? ;)

 


Solero shots

kommer ni inte ihåg dom hära? när man var liten så köpte man alltid dom här! såg en bild på dom och börja tänka på dom :(
dom måste tillbaka!!!

saknar tiden då man var brun!

Asså shiit...
brunheten har redan försvunnit!!!! saknar :(
snyyyft

do not forget


► play the moment
▌▌ pause the memories
■ stop the heartbreak
◄◄ rewind the happiness


slut nu

innerst inne vet du godt det er for sent..
For alle gangene du dro fra meg.
For all den tid jeg aldri får tilbake.
For alle gangene du skuffa meg, ja.
Og glemt meg, gjemt deg, brukt meg, fuck deg.
innerst inne vet du godt det er for sent..
For alle gangene du dro fra meg.
For all den tid jeg aldri får tilbake.
For alle gangene du skuffa meg, ja.
Og glemt meg, gjemt deg, brukt meg, fuck deg.

2010

When I see your face
There's not a thing that I would change
Cause you're amazing
Just the way you are
And when you smile,
The whole world stops and stares for awhile
Cause girl you're amazing
Just the way you are

när en dörr stängs. öppnas en ny

Överaskningen kommer imorgon ist ;)
nu har jag precis kollat klart på
Love happens
den var jätte bra .. och man lärde sig mycket av den filmen! en film värd att se!

blaa

Nu sitter jag här och väntar på Talita som kommer nunnunnu puss

Vill du inte ha mig som jag är - så är det inte mig du vill ha.

Vill du inte ha mig som jag är - så är det inte mig du vill ha.

dåligmorgon kan man väl också säga?

Idag vaknade jag av att mamma ropade på mig o sa att jag skulle gå upp... kunde inte ens prata MEN! Jag klev upp ur sängen och började fixa mig... även fast min hals dödade mig! gick till toaletten och skulle sminka mig sen kollapsa jag helt så jag la mig på soffan och bloggar lite för er skull..
Jag har både en bra nyhet och en dålig...

tar den dåliga först.

inga kommentarer?
jag ser att de är sjuuuukt många besökare som kollar in min blogg men ni glömmer att kommentera! gör de :)
Den braiga nyheten

Jag har en överaskning till er där hemma! omni checkar in bloggen lite senare så ska vi nog se att den har kommmit upp ;)
för snygg för att visas på bild....

förkyld...not nice!

Helo!

skola... sen åkte jag till sta och kollade på linser.. kom hem med världens förkylning och känner mig jätte sjuk :( kom precis hem från skopunkten, Ja jag har inte så mycket att skriva :(

kommer nog inte till skolan idag om jag inte blir bättre...
får bli en gamal bild... ni vill inte se mig nu

HAHHHAHAHHAHAHHAHAHHA KOLLA


HAHHHAHAHHAHAHHAHAHHA KOLLA


bloggar jag läser

här kommer lite bloggar jag läser :)
spana in ;)
.
.
.
www.pollis.blogg.se
www.mBahtijarevic.blogg.se
www.kissies,se
www.paow.se
www.nemo.blogg.se
www.hugorosas.se
.
.
.
kommentera om jag ska lägga till dig här ;)

Kvällen hos Talita den vackra!

Hej ... Idag vaknade jag av världens träningsvärk i mina vader.. kan knappt gå!
Igår var vi hos talita i hennes lokal som dom hyrde.. de var väl 50 pers fär? vi åt syrianskt mat o hade de jätte kul, vid 9 så började vi dansa syriansk dans! jag har äntligen lärt mig syriansk dans sjukt kul... sen dansa vi till typ tolv sen åkte jag hem med Catrin så somnade jag vid halv ett lyckat vad det iaf! GILLA STARKT
idag ska jag bara sitta hemma och va med familjen!
puss

svar på taal!

"palla va e me 97:er o gå till vege med dom -.-"
asså vad är detta? PALLA VARA SÅ HIMLA OMOGEN OCH FEG ATT INTE ENS VÅGA SKRIVA DITT NAMN!!

dom som ska vara så himla töntiga och skriva idiotiska saker och inte ens våga skriva vem du är?
ni kan sluta kommentera! Blir så himla irreterad över era störda kommentarer.
och det är mitt liv jag får vara med vem jag vill.ska jag ens behöva ge dig en förklaring? tänk själv!
OCH NI ANDRA... STÅ FÖR ERA ÅSIKTER!

naaw


GROW UP

omognare än omognast! ärligt talat väx upp!

Igår kväll...

Ja ... Igår sov jag hos moa med Marre,Moa,Jenni s,Jenna o och jag haha de var super kul! men ja innan så var det lite sorligt... Marre måste bara säga att om du mår dåligt så finns jag alltid här! Finns här gör alla er oxå!
iaf de var super kul .. sen idag vaknade man av och har jätte ont i benen eftersom vi hoppade så mycket! haha så smsar Rickard moa och säger att dom är där om 5 min man ba WTF???
iaf nu är jag hemma och ska snart till Talita den vackra !
pussar...
här kommer bilder på hur man såg ut...
inte ok

svar på tal

"asså varför byter du blogg hela tiden"-.-
Det var inte meningen att byta nu men den här bloggen är mycket enklare att komma ihåg!

jag+dusch= bäst

Snart ska jag duscha och fixa mig inför att moa och Felix kommer! det ska bli super kul!
vi ses snart ;)

En dag som inte började bra!

Godmorgon säger jag ...
jag vaknade vid halv åtta o kunde inte somna om och sen tänkte jag ääh jag skiter i spanskan och kommer efter... vaknade kvart över nio och ba shit! sen duka mamma o mormor fram frukost så jag åt lååååångsamt. iaf nu sitter jag o bloggar ...ska nog skita i skolan idag och va med Moa efter skolan! :D
liten cp bild... okej kolla på mitt hår? efter man är nyduschad o så blir det såhär? helt knas asså... kan de inte bara vara rakt så slipper man platta de och slita ut det!

snaaaaaaaaaark

kan inte sova... de börja med att jag skulle lägga mig... men nej.. göra en uppsats sen skulle jag tanka på min nmobil och inte bara de .. .skulle gå ut med hundarna också. jag som tänkte gå och lägga mig i tid men självklart inte! Och nu sitter jag med Felicia och Daniel och kollar på film och jag kan ju inte sova för att jag ska sova på soffan som dom ligger på !
men aja de

header o allt kommer!

så att ni vet så kommer en header komma upp såfort någon kan lägga in den! det kommer bli perfekt så om det är någon som kan lägga in headern så kan ni kontakta mig :D skulle vara super snällt!
nu ska jag snart gå och lägga mig för jag har hört att man blir FET om man inte får tillräckligt med sömn... inte bra! så nu ska jag sova hela livet nejdå men godnatt ooch sov gott vi hörs imorgon ! :*


liten fin dikt

en fin dikt jag hitta :)
jag fattar inte hur man kommer på dikter de är lixom inte möjligt... inte för mig ialafall! den som kan göra dikter borde hyllas !

Varför föddes jag att älska,
älska den jag inte får?
Den som älskat kan ej glömma,
den som glömt ej älskat har.
Den som älskade och glömde visste ej vad kärlek är.



DRAMA

drama drama drama....
Paow otrogen mot hugo med nemo... hugo får reda på de via jockiboy
paow tänkte inte berätta... nemo får skulden.

+

=




första inlägget!!

Nejmen hej bitches!!
nu har jag bytt blogg :D
till ett lättare namn !

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0