KOLLA IN!

Kolla in vår coola cp blogg :D
www.hondenochdet.blogg.se

den 24 mars

Vaknade vid halv sex av att min syster skulle åka till borås med tåg så det var att gå upp och hjälpa henne med massa grejor!
kul,noooooot!
och vet ni vad? MITT SIM KORT ÄR CP!
vaknade av att det stod " sim inaktivt" ?!
ofta liksom?
Aja idag blir det skoooola :D
btw Jag har inte förändrats ett dugg på tvåå år ? eller????? ;)
Igår, eller i förrigår? don´t know
Och den här togs för 2 år sen!

tralalala


Bom bom shake shake!


Some people want it all



Den 23 mars

Hejhopp gummisn*pp !
nej så får man inte säga!
Haha, Gick t skolan idag, visst är jag duktig? ^^ jobbade inte så mkt då men men!
Nu sitter jag ombytt för ikväll!
Ska träffa Robin,Kevin,Olivia och konrad tror jag, vi ska till tajen och bomba :D nej då hihi^^
Är fett taggat till freeeeedaaag *blink blink* gissa vem som ska sova här då? ;))))
my baby <3
Iaf! skriver senare :D

Hemma

Vaknade med världens magsmärtor,
gick inte till skolan, kollade på massa teve och så haha ,
ska snart dra iväg hemmifrån, skööönt!
är inte på superduperhumör så man kan väl undra hur kvällen slutar, värre än igårkväll? hoppas verkligen inte det!

Adam Pyrzanowski

Från första ögonblicket var du speciell
.
Det har gått två veckor med dig
Trodde det aldrig skulle bli vi igen, jag hade gett upp hoppet om det.
Den dagen det blev vi igen var obeskrivlig
När jag är med dig så är du den ända som finns runt om,
När jag inte är med dig så är du den ända som finns i mina tankar.

Du förstår inte hur glad jag är över att jag har dig.
Du får mig alltid att le. varje gång du rör mig,varje gång du kollar på mig , varje gång jag tänker på dig blir jag lycklig.

Jag skulle aldrig kunna få någon bättre än dig.
Jag har aldrig älskat någon såhär mycket.
Jag är kär i dig, den bästa känslan.
Om jag förlorar dig vet jag inte vad jag skulle göra. Skulle inte klara av det.
Bara tanken av att förlora dig gör mig tårögd
Det finns ingen som du.
Jag älskar allt med dig, ditt leende,ditt skratt, dina ögon, din humor, din underbara personlighet.
Det är dig jag är kär i, det är dig jag älskar
Jag är bara din..
Jag älskar dig

Dålig uppdatering

Förlåt för dålig uppdatering, eller ingen  alls! har bara inte orkat, men nu kör jag igen! haah:p
är hemma från skolan idag så jag lär väl slänga in många inlägg :D

Den 14 mars

FÖRLÅT!
har inte bloggat på hela helgen!
har varit hos mina kusiner osv.
på sistonde har det varit AWSOME!
allt är precis som jag vill ha det, undra hur länge det är?
Iaf, har varit mycket med Linnea och Adam på sistonde.
Super :D
men ska försöka blogga mer!
Nu ska jag till skolan!
pussar..
.
.
"And when you smile,
The whole world stops and stares for awhile"

Den 10 mars

Hola!
kunde blogga igårkväll pga några saker,

Idag förov jag mig, jippie!
Nejmen sen har jag inget annat för mig efter skolan, elr jo ska nog vara med några.
Pussohej!

Dag 20 – Min favorit film.

HELT KLART!

Den 09 februari

Här kommer lite bilder från dagarna:D

Sanctum

Sanctum är en sjuuukt bra film.
Den är spännande från början till slutet.
Såg den på bio i 3D. Jätte cool film faktiskt!
Jag tror nog den är mycket bättre på bio 'n om man bara kollar hemma.

It´s over!

Ja! Nu ska jag börja blogga igen. Jag typ älskar det!
Men iaf jaf vaknade vid 4 och kunde inte sova! weird
På sista tiden har jag mått suuper :D
hur mår ni?
Det har ju varit lov och så har man varit med dom bästa!
:D
everything will work out eventually.
It worked out between you and me


Bloggpaus

Som ni kanske har märkt så har jag inte bloggat på ett tag.
Olika anledningar.
Inget att skriva om,orkar inte,har inte tid
Men när jag har lust så gör jag det!
puss

RSS 2.0