Svar på Frågestunden

Varför är du en sån stor hora? Varför? vet du vad en hora är? Nu tycker jag att jag borde förklara det för dig, Hora är prositution, ett yrke där man säljer sig själv (sexuellt). Sålänge inte du sett mig göra det så borde inte du fråga en sån patetisk fråga.

Varför e du så snygg/söt? Jag antar att jag har bra gener ;) nejmen det tycker jag inte :)

hur länge har du och din kille varit tillsammans? Jag och Johan som han heter har varit ihop i 5 veckor i söndags :)

har ni haft sex, i så fall hur många gånger? Det är en privat fråga, om du hade varit en bra vän till mig så hade du vetat det, annars tycker inte jag att du har något med det att göra.

Vad är speciellt med din kille? Bra fråga! Det allt med honom, hur han tänker, hur han är mot mig, hur hann är mot andra.

Varför fastnade du för just honom? Varför jag fastnade för honom är för att han är ärlig och inte är som alla andra . Han är speciell, han är bara min!

Vad vill du bli när du blir stor? Jag har ingen aning, jag har alltid velat bli lärare eller kriminalare, som tex beck och alla dom där serierna.

Vad har du för nyårslöften? Jag har faktiskt inte några, men jag kommer lägga upp dom såfort jag vet!

Är du oskuld? lär känna mig så får du reda på det!

hur lärde du känna din kille? Det var fakriskt så att han ringde mig och frågade om jag skulle på fest för lulle eller någon hade tydligen sagt något om mig, jag tackade nej och sen började vi smsa lite ov osv :)

Är han inte lite för gammal för dig? Det är han säkert, men som attdet hindrar mig? ;)



Är du sur på Jonas fortfarande? Varför skulle jag vara det? Jag har gått vidare. Jag är inte sur på honom, ju mer man grubblar ju mer tid förlorar man.

Vad tycker du om allt skitsnack i södertälje? bryr du dig om det ? Det går skitsnack om exakt alla i södertälje, det är inge nytt. Jag bryr mig inte om någon kallar mig hora, slampa eller fitta. Jag står för den jag är och jag känner mig själv bättre än vad någon annan gör. Jag vet vad som stämmer om mig själv o inte, därför kallas det skitsnack.


Tack för alla frågor, hoppas ni är nöjda med svaren!
pussar

Once we accept our limits, we go beyond them

Hejsan, dagarna har rullat på och inget nytt har hänt, sovit hos johan hela veckan nästan, riktigt mysigt att knappt ha någon plats i sängen och han ligge roch snarkar.. Älskar honom ändå. På söndag blir det 5 veckor, shit asså, vad snabbt tiden går. Nu sitter jag med min kära pappa och kollar på die hard 2 och segar, ska hoppa in i duschen, kolla på en skräckis och vänta på att Älsklingen kommer hit efter krogen. Glöm inte att jag har frågestund tills imorgon!! kör på!

NU KÖR VI!

Nu tycker jag vi har en liten frågestund. Eller vad tycker ni?
Jag lägger upp svaren inatt eller imorgon. Nu kör vi!

Nobody can go back and start a new beginning, but anyone can start today and make a new ending

Hejsan, En riktigt lång dag, har inte kunnat sova ett skit inatt, och inte nog med det så gick jag faktiskt till skolan, var jätte kul o träffa alla igen. Jag mår riktigt illa också varför vet jag inte! Efter skolan så kom älsklingen och hämtade mig, vi åkte hem till honom och gjorde inte så mycket. Nu sitter jag här hemma helt ensam. Jag har aldrig riktigt gillat att vara hemma själv, tycker det är jätte obehagligt. Får väl vänja mig vid det hihi. Nu ska jag sätta mig och kolla på Torkel i knipa och vänta på Mikkis och Kevin!

The mind asks the questions; the heart has the answers.

Hejsan, nu är det dags att börja skriva igen, skönt att vara hemma! Klockan är ett och johan hämtar mig snart det är ju läskigt att vara hemma själv. Sitter med datorn i handen och kollar på Askungen tre, en riktigt bra film hihi! Vad ska man göra när man är själv? ingenting!

RSS 2.0