Tidsfördriv

1. Om du fick en dotter nu, vad skulle hon heta? – Mileya..
2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? –  KÄRLEK
3. Vilken var den senaste filmen du såg? – Steal
4. Har du bra självförtroende? – Nja
5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? – Resa, men det ska jag.
6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? – Åka utomlands, tävla i hoppning, blir smal. dah.
7. Beskriv ditt drömutseende! –  Magrutor, solbränd, brunt hår, fina ögon? :p.
8. Skriv namnet på någon du ser upp till – Alexander Barn? haha nej jag vet inte  
9. Någon du har kysst - Johan
10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? – yes
11. Den du senast sov över hos – Malin falk 
12. Vem skrev du senast med på Facebook? – Emil Lahti  
13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? – Ja
14. Vad väljer du, godis eller chips? – godis 
15. Pinsammaste minnet från skoltiden? – När alla trodde jag hade haft sex med en kille i skolans lek säng. Hallå jag var typ 7? xD.
16. Hur uppvaktar man dig? – komplimanger? fin middag kanske? :)
17. Har du rykten efter dig? – Haha det vet jag inte! säkert
18. Din absolut sämsta egenskap? – Jag är lat
19. Din bästa egenskap? – Jag är rolig? :D
20. En låt du är beroende av? – wake me up :)
21. Vad stod det i ditt senaste sms? –  070***** har försökt ringt
22. Vem skulle du ta med dig till en öde ö? – Amanda sandqvist utan snack
23. Kan man vara vän med sitt ex? – Beror på
24. Har du kysst en kompis? – Ja länge sen :)
25. Hur ofta dricker du alkohol? - ingen kommentar
26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? – Man lever bara en gång, nej men inte så bra. Inge kul o vara med folket
27. Vad hatar du? – Efterblivna männsikor som alltid ska ändra sina åsikter.
28. Hade du kunnat ha distansförhållande? – Nej 
29. Vad handlade din senaste dröm om? – Haha oj kommer inte ihåg
30. Vad väger du? Är du nöjd med det? – Jag vet faktiskt inte, 
31. Hur lång är du? – 172 cm
32. Vilken är den bästa svenska filmen? –  SNABBA CASH och Johan falk
33. De bästa svenska skådespelarna? – Malin Åkerman
34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? – Twilight
35. Ditt humör för tillfället? – Hungrig
36. En vacker person? – Blake levely
37.Har du instagram? – Nej
38. Vem kramade du senast? – hunden
39. Vem träffade du senast? – Johan och kim
40. När slog du dig senast? – I onsdags . ramla in i bordet så mitt smaben är lite svullet. haha
43. Sminkar du dig varje dag? – Nej
44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? – Pappa
45. Är du helsvensk? – Jaa
47. En artist du inte gillar? – Mange makers? haha
48. En artist du gillar? – AVICII 
49. Vad är det bästa som hänt dig? –  Det är så mycket. Men johan och min häst :D.
50. Vad vill du bli när du blir äldre? – RIK OCH LYCKLIG
Trackback
RSS 2.0