Vänner sviker, liver går vidare

Jag älskar dig gumman. Du är den som funnits där för min sida i flera månade. Du betyder så Jäkla mycket för mig. Det är bara synd att det ska ta slut men jag orkar inte mer av det du gör. Jag har ställt upp för dig, jag har stöttat dig till 110 % men det ända jag får tillbaka just nu är ren bullshit. Om du så älskade mig så mycket som du säger att du gör så skulle det inte bli som det varit nu. Om du bara kunde inse hur mycket jag älskat dig, du var min andra halva. Det känns bara som du blåst mig totalt. Du sa alltid "jag älskar dig, vad som än händer" Men det kan man inte ta på allvar längre, folk säger det man vill höra men utan att mena det. Så är de nu för tiden. Du sa så mycket utan att mena det. visste ni att Jag älskar dig inte finns på alla språk? Vissa ställen säger man knaopt jag älskar dig om man inte gör det. Nu kan man säga det första dagen man lärt känna en person. Men jag älskar dig är bara tre små ord, man behöver inte säga det för att visa det. Det är handlingen som räknas. Jag har lärt mig en sak, att inte ta åt sig dom orden utan att hon/han har visat det, sålänge är dom bara ord .

Kommentarer
Postat av: Anonym

får man fråga vem det handlar om?:)

2011-11-23 @ 00:47:48
Postat av: Olivia

Vaför åkte du ditt där du är? Och vad hände med J?

2011-11-23 @ 13:17:52
URL: http://oliviaalskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0