När ditt liv blir mörkt, leta efter ljus, eller kanske en lampa

Jag hatar átt tiden går så långsamt när man har tråkigt men så fort när man har kul. Det borde vara tvärtom.
Min data har tagit rekord i långsamhet, man kan ju tro att det är en av dom första datorerna som någonsin skapats, ja så seg är den. Det tar ca tio minuter att bara få upp internet. Nog med det. Jag saknar södertälje faktiskt, eller inte själva södertälje utan mina närmaste vänner. Resten kvittar. Visst är det så? Sålänge man har varann är man lycklig, det har jag hört.
Jag har kommit på något riktigt knäppt hos mig.jag pratar med mig själv. Och nu upprepar jag det jag har skrivit och bitchblickar dataskärmen. nåja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0