Jag vill känna din kropp emot min, hjärtat snabbar på, din mun tätt emot min, hjärtat bultar på.

Första gången jag träffade dig trodde jag aldrig att det skulle bli vi, men nu står vi här och har varandra.
Du har gjort mig så glad, jag mår bra av att vara i ditt sällskap. Jag kan inte beskriva i ord hur mycket du hjälpt mig och betyder för mig. Du är den jag alltid behövt, den jag alltid velat ha, ja just den som fått mig vilja leva. Tiden med dig har gått så snabbt, så smidigt och så bra. Om jag fick önska mig något, i hela världen, vad som helst så skulle det vara att få ha dig nära mig varje dag, varje timme, varje minut, varje sekund av mitt liv.
Det är allt med dig, hur du går, hur du pratar, hur du ler, hur du kollarpå mig, hur du kysser mig till och med hur du äter ett mål på max älskar jag hos dig. Jag saknar dig såfort du åkt. Känslar du väcker i mig när du kollar mig i ögonen är obeskrivlig.  För mig är du solen som man inte kan leva utan. Jag trodde jag mådde bra, att allt var perfekt innan jag träffade dig, men det var det inte. Det var en pusselbit i mitt hjärta som fattades, och den fann jag hos dig. Du är den jag tänker på när jag vaknar, den jag tänker på när jag somnar, killen jag drömmer om varje natt. Du är min klippa. När jag läser igenom det jag har skrivit känns det som något fattas, just dom tre orden som beskriver hur jag känner för dig . Jag älskar dig.


Ni kanske tycker att det bara är skrivna ord, men tänk om du kände så för någon,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0