A friend would lend you her umberella in the rain. But bestfriends would take yourse and say, RUN BITCH RUN!

Nu ska jag börja blogga på en gammal blogg som jag inte rört på ett år. Vad är vitsen med att göra en ny blogg med ett annat namn när man bara behöver gå tillbaka och kolla på dom fina inläggen man hade för årtal sedan?
 Som sagt, Jag kommer skriva lite senare hur jag mår och vad jag gör just nu och varför jag sitter på det här hemmet som jag gör. Min pojkvän kommer hit närsom så jag måste fixa mig och dona lite, hihi .
Jag kommer att blogga väldigt mycket dom här två månaderna eftersom att det inte finns något speciellt att göra här, synd att jag inte hade en usb sladd så jag kunde lägga ut lite bilder! men det kommer väl så småning om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0