Adam Pyrzanowski

Från första ögonblicket var du speciell
.
Det har gått två veckor med dig
Trodde det aldrig skulle bli vi igen, jag hade gett upp hoppet om det.
Den dagen det blev vi igen var obeskrivlig
När jag är med dig så är du den ända som finns runt om,
När jag inte är med dig så är du den ända som finns i mina tankar.

Du förstår inte hur glad jag är över att jag har dig.
Du får mig alltid att le. varje gång du rör mig,varje gång du kollar på mig , varje gång jag tänker på dig blir jag lycklig.

Jag skulle aldrig kunna få någon bättre än dig.
Jag har aldrig älskat någon såhär mycket.
Jag är kär i dig, den bästa känslan.
Om jag förlorar dig vet jag inte vad jag skulle göra. Skulle inte klara av det.
Bara tanken av att förlora dig gör mig tårögd
Det finns ingen som du.
Jag älskar allt med dig, ditt leende,ditt skratt, dina ögon, din humor, din underbara personlighet.
Det är dig jag är kär i, det är dig jag älskar
Jag är bara din..
Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Anonym

omg fett gullig text

2011-03-22 @ 15:52:35
Postat av: LINNNNEA DEN BÄSTA <3

naaaaaaw, :D <3

2011-03-23 @ 17:28:02
URL: http://llinneaajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0