You don’t get to have me. You don't get to have my body and you sure as hell don't get to have my heart." - Brooke Davis

Helu
Sen till skolan, IGEN
men men alltid skönt med lite sov morgon ;)
Haha :D
Idag ska jag hem och städa
Längtar lite till att åka till skolan faktiskt för då jag jag prata med bästa Maria! :D
Haha nu kommer lite bilder från den här och förra veckan :)
och dom bästa av dom bästa
MATTJUVEN! hon nöjer sig inte med sin egen mat!
dom bästa
yey!
storstädning
man ser fortfarande lite av mina slingor!
Asså kolla på mig... Jag ser ut som ett litet FETTO!
Diggar mitt hår där :D
Labbade igår... shit vad coolt att det blev typ turkos:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0