tider då allt var perfekt

Sitter och kollar på lite bloggar ;)
ska dra till bussen snart!
haha jag och min försening asså, inte bra!
jag vaknar 6 och sover till sju men jag vaknar inte vid sju så jag får väl sätta på värsta hårdrocks musiken till alarmsignal!
då vaknar jag garenterat!
iaf igår så var jag,Adam,Jojjo och Mattis på stan sen drog vi runt lite och tillslut till vege.
Det var skit roligt där faktiskt, ibland! haha men när andreas kom och började snacka om adams syrra så dog jag av garv! shit asså!Jojjo drog hem tidigare så jag var med Madde o Adam :D
Men Ikväll ska jag till Jack och äta Tacos! gilla grovt!
puss på er så länge!
Saknar gamla tider

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar allt

2011-01-28 @ 14:45:51
Postat av: Latte (Latifah)

sötanosar :*<3

2011-01-28 @ 16:15:23
Postat av: jenna

va söta :)

2011-01-30 @ 17:26:35
URL: http://jennaollilaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0