Jag hatar att säga hejdå för evigt.

Skorpan kom hem med mormor idag efter 2 veckor och hon kommer inte och hälsar, vad är felet?
Hon har ont, hon skakar,
Jag har haft henne i snart 10 år,så länge du levt och nu säger du hejdå?
Hon kanske bara är en hund men den hunden är speciell för mig,
såfort jag mår dåligt ligger hon brevid mig, så fort jag behöver henne finns där,så fort jag behöver krama någon så har du funnits där, så fort du har varit rädd har jag funnits där !
Du är verkligen speciell, det finns ingen som du, du har din personlighet som ingen annan har, du kommer alltid vara favoriten, Det är dig jag alltid kommer älska mest.
nu börjar du lida, nu börjar våran tid att ta slut.
Man kan inte klappa dig längre, du har varit borta i snart 1 vecka och du kommer inte ens och hälsar för att du är rädd att det ska göra pnt.
du kommer alltid finnas i mitt hjärta.
vad som än händer.
Jag kan inte säga hejdå nu,
Du kanske bara har ont en period och det går över?
vem vet, jag vill inte ta chanser,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackare :( hoppas det blir bra!

2011-01-28 @ 14:44:27
Postat av: Anonym

Asså fett söt!

Hatar när djur mår dåligt

2011-01-28 @ 14:45:23
URL: http://Maaliiiin
Postat av: Malin

åh jag blir så ledsen! :( du vet vart jag finns gumman<33

2011-01-28 @ 15:27:35
URL: http://maliiinfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0