Bajs på henne!

Asså jag får damp på Henne (skorpan)
Vet du vad hon gör?
När vi ska gå ut med henne så är hon som vanligt springer och drar i kopplet,kissar var 10 meter och är helt som vanligt, Hon vräker i sig skinka, och sen när man ska klappa henne nejj då går hon iväg, snacka om att hon bara vill ha uppmärksamhet! man har väl daltat med henne förmycket så hon tror att det är jätte synd om henne!
Asså jag får damp på Henne (skorpan)
Vet du vad hon gör?
När vi ska gå ut med henne så är hon som vanligt springer och drar i kopplet,kissar var 10 meter och är helt som vanligt, Hon vräker i sig skinka, och sen när man ska klappa henne nejj då går hon iväg, snacka om att hon bara vill ha uppmärksamhet! man har väl daltat med henne förmycket så hon tror att det är jätte synd om henne!
HON KAN ÄTA MITT BAJS.
Jag grät ju floder igår för att jag trodde det var något jätte allvarligt, hon är ju gammal!
tur att det inte är något allvarligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0