Äcklingen Skorpan

Jag måste bara berätta om den bästa hunden som finns seriöst.
Hennes blickar klår allt och alla. Man kan inte beskriva henne, Man vet precis vad hon vill . Hon kan bara sitta och blänga på en som om att hon hatar en eller som om att hon lider men egentligen vill hon bara bli klappad. Hon älskar att bli klappad under magen och när hon ligger brevid mig och sover och jag rör mig kan hon bara morra till och gå iväg. Hon är 10 nu så jag har haft henne så länge jag minns, Jag minns tillochmed när hon föddes, Iaf hon hatar att bada och  hon gillar verkligen inte barn.
Och hon börjar skälla när man skojar med någon annan som om att hon vill att man ska leka med henne ist, Hon älskar när man skrämmer henne genom att säga "böh" för då får hon damp och börjar springa runt med sitt gossedjur. Hon är så himla rolig för när leker ibland så börjar hon jucka med sälen "gossedjuret" och när hon löper använder hon sälen som hennes valp, så sälen är både hennes leksak,valp och partner.
Jag kallar henne alltid äckling för att det är en blandning mellan älskling och äckel :D
den där blicken är det jag snackar om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0