saker du inte visste om mig!!

- Jag hatar att berätta hur jag verkligen känner
- Så fort jag kollar på någon film och någon dör eller gör slut osv så börjar jag gråta
- Jag gillar inte och sova borta, känslan att mana inte är hemma får mig att bli rädd
- Om jag kollar på typ "övernaturliga" filmer känns det som om nån iaktar mig och jag känner mig rädd.
- Jag klarar inte av små djur, bara känslan av att dom är på mig eller flyger åvanför mig gör så jag får panik!
- Jag vill bli lärare när jag blir stor,
- Jag slutade leka med barbie när jag var 12 år
- ;in första pojkvän hette Oliver och var 6 år äldre än mig
- Jag tål inte folk som dissar, får damp direkt
- Det är nästan inga förutom mina närmaste som har sett mig få ett riktigt utbrott
- Jag är höjdrädd på sättet att jag inte kan vara nära ett stup rakt ner
- Jag klarar inte av att bara på gamla malmsjön eftersom fiskarna omringar mig, hatar fiskar både levande och som mat!!


Kommentarer
Postat av: Hny.

Fin blogg :)

Kolla gärna in på min

och följ mig om du gillar den. Kram

2011-02-02 @ 21:42:52
URL: http://hnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0