DÖD! städat i 2 och en halv timme!

Nu har jag städat i 2 OCH EN HALV TIMME UTAN ATT STANNA!
sakerna jag städat:
  1. dragit ut ALLA kläder ur byrån och klädkammaren.
  2. Gått igenom vad jag ska ha,ge bort,slänga och tvätta
  3. tagit bort allt från alla ytor
  4. lagt in alla kläder i min mammas gamla klädkammare
  5. hängt upp alla kläder
  6. lagt alla min mammas kläder där mina var förut
  7. gjort om i bokhyllan
  8. flyttat tv:n
  9. bäddat sängen
  10. vikt in min brors gamla kläder
Allt detta gick på 2 tim och 30 min.
Min rygg är helt stel. när jag ställde mig upp så knäcktes hela ryggen på flera olika platser.
Har fått typ 20 Meddelanden eftersom jag inte har haft min mobil!
jag har kommit på att jag har SJUKT MYCKET KLÄDER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0