Dag 7 – Din första kärlek.

Oj! min första kärlek har jag nog inte upplevt än.
Visst har man varit kär,men inte förälskad!
Men vi kan ju ta min sista hehe (a)
Jag har ALLTID sagt att jag aldrig skulle kunna bli tillsammans med någon som var yngre än mig.
Det har nog dom flesta hört.
När jag först träffade honom så var det inget speciellt,jag hade bestämt mig för att aldrig bli tsm med någon yngre men när jag var med honom så var han så mogen och så gullig.
Det är 8 månader mellan oss.
så det var inte så mycket.
Iaf det ändrades när han kollade in i mina ögon (a)
Nej men mitt ex var jag kär i . om man ens kan säga ex?
aja men han var riktigt gullig, hade utseendet,
så fort han log smälte man innombords.
Och så fort han sa något eller skickade ett gulligt sms så sprutade man av glädje... tro mig, fråga dom jag var med!
Han kunde säga vad som helst bara han log och kollade in i ens ögon så föll man direkt
Det var många som gillade honom men inte lika mycket som jag.
Nör han gick förbi så pirrade det till i magen, och det gör det fortfarande.
Det var jobbigt när det tog slut och så fort jag såg honom med någon annan tjej så önskade jag att det var jag,men nu känner jag mig glad över att ändå ha honom som vän! en nära vän!
Han var inte min första kärlek och kommer inte föbli den ända men han är speciell för mig, han kommer alltid ha en bit av mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Åhh gumman , fan jag fick trårar i ögonen , <3

2011-02-13 @ 21:45:46
URL: http://oliviaalskar.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad da ingen gillade han lika mycket som jag ?

jag gillade ju ocksa han.

jag tror jag gillade han med an vad du gjorde.

fast det var jattelangesen.

2011-02-19 @ 11:41:54

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0