Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Asså shit,
Killar jag faller för? ojoj, det är mkt
Jag är inte den som säger "han ska vara brunett,blåa ögon..." osv
Jag faller för killen som är snäll, bra humor,snygg är inget hinder, omtänksam och får mig att pirra varje gång jag tänker på honom.
Det första jag lägger märke till är nog klädstilen och hur han är mot andra.
Alla säger att jag har världens fulaste smak men det är bara det att jag tycker många ser bra ut!
Jag faller för dom som har nåot som sticker ut i mängden, Ögon man inte kan släppa blicken på,
Leéndet som får en att smälta innombords.
Och om man har båda dom egenskaperna så faller jag varje gång.
här kommer exempel:
men den finaste killen jag känner var min.

Kommentarer
Postat av: KKUNGEN

Zaac är föör snygg!

2011-02-12 @ 18:20:46
URL: http://kkungenduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0