Dag 4 – Mina drömmar/önskningar.

Mina drömmar eller önskningar blir det idag då!
vi kör på 5 drömmar ;)
.
Få fastare kropp:
Jag hatar min kropp, Vet inte varför men jag trivs inte med den iaf, jag vill få fastare lår och mage sen är jag nöjd!
Åka jorden runt:
Få uppleva massor av äventyr och se hur hela världen ser ut
Få bra betyg:
Ett absolut måste! Jag suger i skolan, men jag har blivit bättre! nu har jag äntligen insett att skolan är starten för hela mitt liv!
Få bättre självförtroende:
Som sagt det suger, visst kan jag tycka att jag är fin ibland men annars är  det va 95 % av tiden jag känner mig ful
Att sommaren kommer bli den bästa av dom alla:
Tänk vilken himla vinter vi har haft! eller HAAAAR, förra sommaren var ju den varmaste men tänk om det här blir varmare än det? ;)
Asså jag kan föreställa mig att jag ligger på stranden, äter jordgubbar och dricker något kallt medans man lyssnar på någon sommarplåga och bara njuter! MEDANS man blir brun ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har lite svårt att bestämma mig, verkligen beslutsångest, om jag ska behålla mitt hår blont eller färga det brunt. Skulle vara jätte snällt om du kika in på min blogg och gav mig din åsikt, brunt eller blont? :) tack på förhand!♥

2011-02-09 @ 16:40:49
URL: http://maliiinfalk.blogg.se/
Postat av: Malin

sv; Megan Fox är ju heeeeeet!!! men seriöst du hjälper inte så jätte mycket, "du passar i båda" GUMMAN SÄG, BRUNT, ELLER SOM JAG HAR NU!?!♥



2011-02-09 @ 17:11:43
URL: http://maliiinfalk.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag tror inte att du suger i skolan lilla vän!

2011-02-09 @ 22:14:27
URL: http://carolineschoffel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är bäst

2011-02-11 @ 21:15:25

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0