Dag 15 – Mina syskon.

Mina syskon,
Jag har två syskon men vi kan börja med min syster.
.
Hon är 18 och förlovad med en jätte bra kille.Hon är sjukt snygg också!
Men iaf, Vi har alltid haft våra stunder, nästan varje dag faktiskt, tjafsar, bråkar osv, men när vi väl är sams, så kan man inte beskriva henne, hon är helt underbar.Jag kan berätta allt för henne och hon håller det för sig själv, Även om vi blir osams vilket är ofta.
Jag hatar henne vi bråkar,Men Jag älskar henne sjukt mycket ändå.
Skulle inte kunna få en bättre syster!
En bild på henne från 1700-talet
Min brooooor:
Han är allt man kan önska sig, sjuuukt snäll,underbar och har alltid stått vid min sida,
Varje gång jag och felicia bråkade så tog han alltid min sida, det var bara han som fick slå mig hehe,
I LOVE YOU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0