dåligmorgon kan man väl också säga?

Idag vaknade jag av att mamma ropade på mig o sa att jag skulle gå upp... kunde inte ens prata MEN! Jag klev upp ur sängen och började fixa mig... även fast min hals dödade mig! gick till toaletten och skulle sminka mig sen kollapsa jag helt så jag la mig på soffan och bloggar lite för er skull..
Jag har både en bra nyhet och en dålig...

tar den dåliga först.

inga kommentarer?
jag ser att de är sjuuuukt många besökare som kollar in min blogg men ni glömmer att kommentera! gör de :)
Den braiga nyheten

Jag har en överaskning till er där hemma! omni checkar in bloggen lite senare så ska vi nog se att den har kommmit upp ;)
för snygg för att visas på bild....

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackare:O kommer du till skolan imorgon?

puss

2010-10-26 @ 08:46:07

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0