typ 100 frågor om mig själv!

Lovar du att vara ärlig? Absolut
Du heter:
Felippa
Smeknamn: Felle,felli 
Låt som när du är ledsen sörjer till? because of you
Beroende av: internet och mobilen
Vem behöver du mest just nu: Ida
Vad tror folk om dig? Olika...människor idag är så störda o ro på rykten
Stämmer det? Nej det gör det inte, men folk har inget liv, så dom får tro vad dom vill.
Vad får du oftast komplimanger för? Hmm mitt hår,kroppen tror ja
Brukar du skratta för dig själv? Ja allt för ofta tyvärr, jag tycker jag är skit rolig ibland.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Hej vad gör du?
Var bor du? Södertälje
Trivs du där: Jag trivs så himla bra här
Sprit, cider, vin eller öl: Öl och cider
Brukar du bli för full: dricker inte
Vad har du för mobil operatör: comviq
Är du allergisk i mot något: Nej men mot någon ;) 
Har du haft sex idag: Nej 
Nästa mål i ditt liv: göra klart proven haaha
Hur svarar du i mobilen: hallå
Vem ringde du senast? Det var mamma
Antal timmar sömn inatt: 6
Sov du ensam: ja
Tycker du om din pappa: störd fråga
Brukar du komma i tid: oftast inte
När mår du bra: När jag är med min familj och vänner
När blev du fotad senast: Jag tog bilder på mig själv idag;) ego som jag är
Hur känner du dig nu: Trött
Vanligaste färg på dina kläder: Alla färger, men mest svart.
Är du smart: Jag tror jag inte är det, men jag vet jag är smart.
Var du aktiv i skolan: klart
Vad saknar du: sommaren
Hade du en bra kväll igår: Den var väl som alla andra kvällar 
Favorit dryck på morgonen: te
Rakar du benen: aldrig ....klart jag gör
När brukar du oftast gå och lägga dig: Vid halv 12
Är du blyg? Ja ibland
Sysslar du med någon idrott: typ ridning
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Kärlek vad är det? Finns bara lustar
Är du bortskämd: Nej det är jag inte, men är bortskämd på det visset att jag har föräldrar som ställer upp.
Vad gör du i morgon: skola o möte
Vad är det värsta du vet? Att vänta...falska typer
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Jadu
Vad behöver du just nu? Ny mobil
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Ingen, det är bara en kändis.
Vad längtar du till? att skolan och vinern ska ta slot
Har du bra vänner och äkta vänskap? Nja både ja och nej
Vad är det finaste du fått? livet?
En speciell dag du minns: Sålde kakor med Isabel... minnen de asså
Hur gammal är du: 14
Tycker du om någon just nu: både ja o nej
Om fem månader: Då lever jag livet med sol och bad
Du samlar på: kolhydrater...
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: olika men mest ida antar jag? 
Vilken tid gick du upp idag: 7
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: ja
Vad ska du göra ikväll: Jag ska lägga mig tidigt
Är det okej att gråta: Ja det tycker jag, det är gulligt att gråta
När grät du senast: en tim sedan
Vad skulle du göra om du vann en miljon: åka utomlands
Bär du glasögon eller linser: inten nu
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej 
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Aldrig?
Har du piercing: Nej verkligen inte
Vill du gifta dig: Nej det vill jag inte, nångång i framtiden
Vill du ha barn: ja
Solar du ofta: nja
Är du bra på att laga mat: Jag är fruktansvärt bra på laga mat, en stjärna i köket.
Gillar du att dansa: Nej jag älskar det.
Är du flygrädd: usch
Vad dricker du helst när du är törstig: kallt vatten eller iskall cola
Vilken är din favoritglass: tuttifrutti
Tror du på ett liv efter döden: Ja det gör jag. 
Tycker du om sushi: spyr
Vad äter du helst när du ser på film: Allt som går, och är gott
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej :(
Har du tandläkarskräck: ja
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Nattmänniska
Vilken ögonfärg har du: gröna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Många gånger
Biter du på naglarna: nja
Röker du: nejj
Hur ofta tränar/motionerar du: jag är för lat
Senaste låt du hörde: only girl 
Vad gör du på helgerna: umgås med familjen,vänner eller hyr film

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj va ärlig du va då...

2010-11-25 @ 13:53:52
Postat av: sv

ööh säg nått jag inte var ärlig på?

asså vad omoget att inte säga vem det är.

2010-11-25 @ 17:10:33
Postat av: Anonym

tex, röker du? - nejj. inte sann.

de värsta du vet? - falska typer. Du är de.

Brukar du bli för full: dricker inte, jo de gör du elr iaf gjorde när du va me oss, då du blev FULL!



du kan väll gissa nu vem de e?

2010-11-25 @ 19:40:59
Postat av: Anonym

tex, röker du? - nejj. inte sann.

de värsta du vet? - falska typer. Du är de.

Brukar du bli för full: dricker inte, jo de gör du elr iaf gjorde när du va me oss, då du blev FULL!



du kan väll gissa nu vem de e?

2010-11-25 @ 19:41:31
Postat av: sv

okej vad sjutton vet du om att jag röker?

jaha ska vi köra gissar leken eller?

VEM ÄR DU ?

2010-11-25 @ 19:58:40
Postat av: felippa

haha ok

2010-11-27 @ 15:18:36
Postat av: Anonym

???

2010-11-27 @ 19:03:08
Postat av: Felippa

vad?

2010-11-28 @ 09:12:50

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0