Moa bästa.

Nu kom jag ty hem för en timme sen efter att ha sovit hos moa...
ja ska jag berätta lite om igår kväll? fail...
Klockan var typ sju och vi drog till pershagen för att reda ut ett bråk så träffade vi Jonas,Fredda A,Davide,Christoffer på bussen...sen efter vi rett ut bråket så drog jag och Moa till Christoffer med dom där och då satt jag brevid Fredde A och jonas så himla stört. Jag sitter i mitten och Jonas lixom är helt lugn och kollar på skräckfilmen medans Fredde sitter och har kudden framför ansiktet och håller för öronen och skriker "JAG SKA ALDRIG GÅ IN I EN GROTTA" och typ sen bah "DON`T LAUGH AT ME" haha så gullig.Aja men sen åkte vi hem till moa vid tio och somnade... undra hur många gånger VI har snubblat? asså shit haha EPIC FAIL! men aja jag ska vara lite social och lyssna på musik (a´
men vi ses senare :*
I love you Moa Törnblom
min föralltid

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg kropp felippa ;)

2010-12-16 @ 19:02:47
Postat av: PIMPIM;*

alltid din gmn <3

2010-12-18 @ 19:24:00
URL: http://moatornblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0