life goes on

är så trött på vissa människor som tror på allt dom hör och säger... dom vet väl inte hur det är att leva på jorden? man träffat falska människor och man träffar sanna människor... det finns folk som gör allt föör att få en fajt och det finns folk som undviker fajter... det finns alla sortes männsikor... vissa vill bara få en att må dåligt... jag har träffat på alla sorters människor. men det finns nog ingen som inte tror på vad nån säger... så fort man hör något om nån så tror man på de... okej visst första intrycket kanske man tror på det men om man känner den personen? hur ska man reagera? man har alltid val här i livet... man kan ta den svåra och bästa vägen eller den lätta och dåliga vägen... i det här fallet kan man antingen tro på det och sprida rycken eller så kan man så fort man hör ryktet gå till den det handlar om och fråga om det stämmer... om det nu är så att människan ljuger så är det upp till den,men man har iaf gjort sitt bästa.
jag har hört att det finns rykten om mig...som inte stämmer men om folk vill tro på dom så är det upp till dom.Jag kan inte bestämma om dom...men i slut ändan ... jag förlorar inte på det för när man blir äldre , så spelar det ingen roll vad man gjorde när man var 14 år... det kanske är jobbigt nu , men man får se det posetiva i det,dom som sprider rykten,det är dom man ska tycka synd om för jag? jag tycker inte synd om mig själv.. jag sitter inte hemma och gråter över att det finns rykten om mig för dom som tror på rykterna vill jag inte ha med o göra, dom som inte tror på dom har jag allra närmast om hjärtat!
Man kan ljuga, jag har gjort det alla har gjort de! fast man kan inte ljuga för sig själv.
mitt citat för idag är :
.
.

Truth hurts, lies kills.


Kommentarer
Postat av: Emma

fett bra text! håller helt med!

2010-12-03 @ 06:55:46
Postat av: Anonym

bra text men vad ska man göra sånt är livet

2010-12-04 @ 21:04:29

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0