Förlåt.

Förlåt för dålig uppdatering... ska verkligen bättra mig...
Igår sov jag hos pappa och träffade min bror som jag inte har träffat på sjukt länge!har saknat honom så himla mycket att de inte går att beskriva..
Kom försent till skolan och efter skolan så drog jag till Gnesta och skulle prov rida och det gick ganska lyckat... hästen bockade och stegra o jag vet inte vad... men det testade mig bara så  efter det så lungnade den ner sod och blev jätte snäll! det tog en evighet för mig att komma hem igen... fick vänta samanlagt på bussen typ 1 timme? så jag kommer garanterat bli sjuk... yey kängtar!
och jag har fortfarande sjukt ont efter att jossan slog mig i tinningen :O fattar inte varför det är så ömt.. Jaja
kommer några cp bilder jag tog nyss :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0