Dag 08- Ett minne jag har

Okej ett minne jag har...
Ja Jag har sjukt många roliga minnen men jag kan väl berätta ett roligt minne jag har varmt om hjärtat...
Det var när jag och mamma,Jossan,Hennes mamma och nån mer tror jag var på gröna lund och skulle gå in i spök huset,Först vågade vi inte men sen tvingade vi mamma in med oss. Det var så himla läskigt att vi höll på att dö, Vi gick med två andra som inte vågade gå själva,Jag har nog aldrig skrikit så mycket som jag gjorde den dagen . Det var ett spöke som trängde in mig i ett hörn och bah "don´t touch me" då dog jag seriöst, Ett minne som jag kommer ha hela mitt liv! :)

Kommentarer
Postat av: jossan

hahahhaha aa och den där killen som pissade på sigXD

HAHAHHAHAHAH OMG

2010-12-27 @ 19:27:38

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0