Dag 02- Min första kärlek

Ja.. om jag ska vara riktig ärlig så tror jag nog jag aldrig har hat en RIKTIG kärlek. Visst har jag älskat någon men jag skulle inte säga att det var min första kärlek.Jag har inte haft någon som jag har känt mig trygg med eller nått sånt. Och jag är ju bara 14? jag tror inte killar i min ålder är så seriösa? Jag vill inte ha en kille på ett tag eftersomm jag har annat i mitt liv som jag bryr mig mer om än en kille som jag vet att de inte kommer hålla länge?
Men några speciella killar jag har varit "kär" i är väl Anton och Robert? två som jag inte skulle kunna tänka mig just nu på långa vägar!
Om jag ska säga så här:
Min första största kärlek har jag inte träffat än,och jag hoppas den personen kommer vara min enda.
om ni undrar något så är det bara o fråga :)

Kommentarer
Postat av: jennifer

du vet vem det handlar om. det rullar riktigt sakta..

2010-12-10 @ 16:33:05
URL: http://jenniferlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0