Dag 01- Presentation av mig själv

Jag heter Felippa Flemström och är 14 år. Uppvuxen i södertälje där jag har bott i hela mitt liv.Jag bor med min mamma med två syskpn som är äldre än mig.
Jag har två hundar och älskar att vara med kompisar,dansa och framför allt rida.Jag har ridit i nu sju år så ja :)
Jag är en ganska blyg person om det är någon jag inte känner annars kan jag vara riktig social och rolig. Enligt mig iaf:)
Går i kringlaskolan och gillar skolan om jag är på plugg humör haha !
På fritiden rider jag och är mest hemma och pluggar men brukar också vara med kompisar .
hoppas den infon räckte men om det är nått ni undrar så är det bara att fråga!
PUSS

Kommentarer
Postat av: josefine

vinnaren av dagens blogg är uppe! Vann du inte idag har du en ny chans morgon igen :)

2010-12-09 @ 21:49:23
URL: http://osin.blogg.se/
Postat av: josefine

sv; du är söt ja :D

2010-12-09 @ 22:13:19
URL: http://osin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0